Cum creăm subiecte si materiale



Cum invităm elevii la curs



Google Meet



Cum creăm si corect ăm teme



Mihaela Ioanițoaia Autor al cursului "Google Classroom - bune practici pentru cadre didactice"
''Trecerea spre predarea online e tristă ca o despărțire de cineva drag (elevii sau studenții). Ce om ar prefera un Like în locul unei priviri sau unui zâmbet?! Sau un comentariu rece în locul unui dialog savuros?! ...
Totuși, această schimbare ne dă ocazia să renunțăm la tot ce nu ne plăcea (teancuri de teme, "certuri" cu imprimanta etc) și să ne concentrăm pe avantajele predării online.
Internetul este un ocean infinit de informații - unii elevi știu să "navigheze", alții sunt dezorientați și pasivi, alții înoată în direcția greșită, iar bagajele de cunoștințe plutesc în derivă - câți elevi vor ajunge la liman? câte bagaje vor rămâne întregi?
Profesorul trebuie să cunoască extrem de bine "oceanul", instrumentele de navigare, pericolele de pe traseu, dar și limitările învățării online (ca să își fixeze obiective realiste). Învățarea la distanță va fi curând un stil de viață al tuturor. Iar profesorii care devin facilitatori de cunoaștere și specialiști în "învățarea combinată" (blended learning) vor ajunge departe, datorită oportunităților profesionale noi care li se deschid.''
